Ervaringen van onze klanten

Gemiddelde Score 8.2

Deel ook uw ervaring!

Video Reviews


Mevrouw Evers-Palmrn

Meneer van Alphen

Mevrouw Van den Bergh

Mevrouw Kuilman

Meneer Westerweel

Meneer Bessems

Mevrouw Hommes

Mevrouw van Deutekom
Laad meer ervaringen

Door uit Oss op 20-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Na 1 dag al iemand gevonden die ook al bij ons is geweest.

Door uit Uithoorn op 15-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Vlot geholpen en een prima hulp!

Door uit Austerlitz op 10-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Geen mogelijkheid om fatsoenlijk te communiceren. Kreeg aanmaningen via de mail die ik niet kon inzien en daarna was meteen een incassobureau ingeschakeld. Maar ik heb nog steeds geen huishoudelijke hulp!

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Naar aanleiding van uw aanvraag hebben wij op korte termijn een hulp aan u voorgesteld. U heeft vervolgens aangegeven nog geheel geen gebruik te willen maken van onze dienstverlening, ondanks dat u zelf een zoekopdracht bij ons had ingediend. Wij gaan dan altijd gelijk voor u opzoek. Bij het voorstellen van de eerste hulp ontstaat de bemiddelingsfactuur. Dat u vervolgens zelf uw opdracht wenst uit te stellen, betekend uiteraard niet dat u de factuur niet betaald dient te worden. Deze heeft via e-mail ontvangen en was ten alle tijden zichtbaar in uw account. Daar de betaling uitbleef, hebben wij u 3 herinneringen toegezonden en 1 aanmaning en daarna is inderdaad de factuur doorgezet naar incasso, daar er ondanks de vele herinneringen alsnog niet tijdig is betaald. Wij hebben vervolgens wel een tweede hulp voorgesteld, daar u wel weer wenste opzoek te gaan naar een hulp. Aan deze hulp bent u ook nog steeds gekoppeld.

Door uit Ridderkerk op 09-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Al hee snel een voorstel voor een hulp die na een prettig gesprek ook gelijk gestart is. Nog te kort om echt ketamine te zeggen maar de start is veelbelovend. Mijn gemailde vraag werd snel beantwoord door de organisatie. De sites vond ik eerlijk gezegd niet zo betrouwbaar overkomen maar gelukkig bleek dat wel het geval.

Door uit Meerssen op 18-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Fijn en spontane kennis making echter tot 2 x toe op het laatste ogenblik afgezegd (1 minuut) van tevoren en nu het contract verbroken omdat het toch te veel werd. Geen enkele keer komen poetsen wel 2x op haar gewacht.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Het spijt ons te lezen dat de aangeboden kandidaten geen verantwoordelijk hebben genomen en niet zijn komen odpagen. De kandidaten hebben ons aangegeven beschikbaar te zijn. Wij gaan hier dan ook vanuit. Indien dit achteraf niet het geval is betreurend wij dit ook. Echter is de feedback knop niet bedoelt om klachten door te geven over de hulpen inhoudelijk. Wij zullen ons best blijven doen een nieuwe kandidaat aan u voor te stellen. 

Door uit Dieren op 05-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Prima om zo bij elkaar gebracht te worden, echter geeft nergens garantie dat de werkster werkelijk haar inkomsten opgeeft en de kosten voor het factureren en bemiddelen vind ik onnodig hoog.

Door uit Roosendaal op 03-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Meerdere kandidaten voorgesteld gekregen, maar helaas wordt er geen rekening gehouden met de vraag. Ik vraag me af wie de kandidaten selecteert en waar de kandidaten op geselecteerd worden. Bedrijf is enkel per mail bereikbaar. Meerdere keren aangegeven dat de dienstverlening niet naar wens is, maar er wordt niets mee gedaan. Dus echt zonde van het geld.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Vervelend om te lezen. Wij zijn via e-mail en telefonisch bereikbaar. Het telefoonnummer vindt u op de website. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

Door uit Voorburg op 31-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Makkelijk een aanvraag indienen, vlotte en efficiënte respons. Er werd snel een hulp gevonden. Regelmatige rapportage over gewerkte tijden.

Door uit Vleuten op 30-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Het lijkt zo mooi, grootste aanbod van Nl, geen wachtlijst (87% vindt binnen 3 dagen een hulp) en een jaar garantie. Maar! Er lijkt geen controle te zijn op de betrouwbaarheid van de hulpen. En als ik de andere reviews lees, ben ik niet de enige die hier tegenaan loopt. De eerste hulp kwam op gesprek, kwam goed over en heeft een contract getekend met 2 weken opzegtermijn bij de eerste keer dat ze kwam schoonmaken. Vlak daarna appte ze dat ze de volgende week niet meer zou komen, omdat ze een andere baan had. Natuurlijk fijn voor haar, maar wat stellen die twee weken opzegtermijn en dat contract eigenlijk voor?? Niets dus! Vervolgens durfde ze ook nog te mailen of we de factuur binnen een dag wilden betalen want ze moest ook haar rekeningen betalen, onbeschoft! De tweede hulp werd ons een paar weken later aangeboden. Neemt haar telefoon nooit op dus alleen contact via de app. Eerst geen reactie meer om een datum te plannen voor een kennismaking, dus ik gaf aan dat het niet meer hoefde, maar ze wilde toch graag komen, dus een tweede kans gegeven. Afspraak gemaakt via de app, maar ze is nooit op komen dagen. En dus zijn we weer terug bij af, nog altijd op zoek naar een hulp, maar begin er al goed klaar mee te zijn. Ja, jullie zoeken voor mij naar een hulp, en heb al gelezen dat ik niet hoef te proberen het geld voor de bemiddeling terug te krijgen, maar ik zit nog steeds zonder hulp en kan alleen maar afwachten of er weer nieuw contact komt en of iemand dan wel betrouwbaar is. Bovendien lezen de hulpen blijkbaar ons profiel niet, dus dan ga ik er ook vanuit dat ze daar niet op reageren. Waarom vragen ze anders alle gegevens na die daar allang op staan? Ik ben niet voor niets op zoek naar een hulp en betaal voor jullie diensten, dan ga ik er ook vanuit dat jullie goede mensen leveren die hun afspraken nakomen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol houd, maar dat maakt voor jullie toch niet uit want ik heb die bemiddelingsfactuur toch al betaald....

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

Door uit Voorhout op 30-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Ik heb een hele nare ervaring met deze partij. Na een 'match' met een 17 jarige die op meer dan 45 min met het OV woont. Deze match heb ik afgewezen, gezien de leeftijd en afstand. Toch was het volgens hen een goede match omdat ik te weinig criteria had ingevuld. Ik ga geen minderjarige mijn huis in laten en 45-60 min reistijd enkele reis is te ver. De mailwissing was die volgde was zeer slecht, onprofessioneel en onaardig. Ik moest gewoon betalen en het was een prima match, ik moest maar gewoon kennis maken. Later was de mailwissing 'kwijt' maar ik kreeg wel een betalingsherinnering. Nu nog steeds geen andere match mogen ontvangen. Waar ik ondertussen niet meer op zit te wachten. Dat is dus weggegooid geld.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Hulpen die wij voorstellen zijn geheel op de hoogte van de afstand. De hulp die wij hadden voorgesteld had dan ook geen bezwaar op de reistijd. Echter had u hier wel bezwaar op en ook bezwaar op de leeftijd. Wij hebben hulpen vanaf 16 jaar. Indien u dus eisen heeft wat betreft afstand en/of leeftijd dan is het aan u deze te vermelden in uw aanvraag, anders kunnen wij hier ook geen rekening mee houden. De desbetreffende hulp hadden wij op 21 oktober al voorgesteld. Als u wenst dat wij opzoek gaan naar een andere hulp, dan dient u via uw account de hulp af te wijzen. Dit echter heeft u niet eerder gedaan dan vandaag (30 december). Wij hebben dus ook niet de mogelijkheid gehad om eerder voor u opzoek te gaan naar een nieuwe hulp.

Door uit Apeldoorn op 26-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

De eerste hulp kon pas na 1 maand beginnen, maar zegde na 2 weken af vanwege het vinden van een baan. De tweede hulp kwam tot twee keer toe niet opdagen bij het kennismakingsgesprek. Vervolgens kreeg ik een mail van izhh.nl dat ik wellicht mijn advertentietekst moest wijzigen omdat ze niemand meer konden vinden. Onzin natuurlijk, aangezien de eerste twee ook binnen een paar dagen reageerden. Uiteindelijk na meer dan 2 maanden 0 resultaat, maar gelukkig heb ik zelf iemand gevonden. Tijd om geld terug te vragen vanwege niet geleverde diensten, lijkt me zo. In de voorwaarden staat dat men voor het bemiddelingsgeld een hulp regelt die aan mijn eisen voldoet. En dat was dus niet het geval! Ik was op zoek naar een betrouwbare kandidaat en geen van beiden bleek dat te zijn. izhh.nl heeft het steeds over garantie, maar garantie waarop? Op het zoeken naar iemand die ze niet in het bestand hebben? Elk fatsoenlijk bedrijf zou tegenwoordig, zoals het hoort, geld terugbetalen wanneer men niet levert wat is afgesproken. izhh.nl niet dus vandaar deze waarschuwing voor toekomstige klanten.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zijn nu ook voor u verder op zoek echter zijn wij geheel afhankelijk van de beschikbaarheid van de hulpen uit uw omgeving. De feestdagen spelen hierin ook een rol. Hulpen wachten vaak de feestdagen af voor het accepteren van nieuwe opdrachten. U heeft inderdaad een garantie van een jaar op het zoeken naar een hulp. Wij kunnen dan ook voor u opzoek blijven zonder extra kosten.

Door uit Almelo op 23-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

zonder enig overleg of contact een telefoonnummer sturen van iemand, zonder te weten of die geschikt zou zijn. en meteen een rekening voor bemiddelingskosten, op zich geen probleem, maar de srevice stelt blijkbaar niet veel voor.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Onze werkwijze wordt uitgelegd op de website. U dient bij ons een zoekopdracht in en naar aanleiding daarvan gaan wij voor u opzoek. Op het moment dat wij iemand voor uw aanvraag hebben gevonden, ontvangt u de contactgegevens van de hulp. U dient dan zelf contact op te nemen met de hulp voor een kennismaking. De bemiddelingskosten betaald u eenmalig. U krijgt dan een jaar garantie. Mocht de hulp in deze periode stoppen of niet naar wens zijn, dan kunnen wij voor u opzoek naar een nieuwe hulp zonder extra kosten.

Door uit Bergeijk op 18-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

persoonlijk contact is wel erg minium ben pas met jullie bezig.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Bedankt voor uw feedback. Wij werken uiteraard op afstand, maar via e-mail en telefonisch helpen wij u graag verder.

Door uit 's-Gravenhage op 17-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Nieuwe huishoudelijke hulp gesproken, prettig gesprek, zeer welwillend iemand!

Door uit Hendrik-Ido-Ambacht op 13-12-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Kandidaten reageren niet of zeggen op het laatste moment af. Nu vier maanden bezig om een hulp te krijgen, maar tot nu toe geen enkel succes. Alleen een aanmaning voor geleverde diensten. Geleverde diensten? Geen diensten geleverd! Advies: Niet aan beginnen!

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Zoals u ook heeft gemerkt zijn wij sterk afhankelijk van de beschikbaarheid van onze hulpen in uw omgeving. Wij brengen kosten in rekening voor de zoektocht naar een kandidaat die past bij uw wensen en eisen. Wij hebben u meerdere mails gestuurd hierover. Wij vinden het erg jammer dat u aangeeft dat er geen diensten zijn geleverd terwijl wij al die tijd wel voor u hebben gezocht naar een kandidaat. En u niet inhoudelijke bent ingegaan op onze service. Wij hopen u uiteraard alsnog te kunnen voorzien. Bedankt voor uw review.

Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf u dan nu vrijblijvend in!