U krijgt garantie gedurende de gehele looptijd. Grootste aanbod van NL
Wij hebben 242.118 huishoudelijke hulpen. Geen wachtlijsten
Meer dan 87% van de aanvragers vindt binnen 3 dagen een huishoudelijke hulp.
Garantie en klachten
Op deze pagina geven wij informatie over onze garantie en de klachtenprocedure
Garantie
Het aanvragen van een huishoudelijke hulp valt onder de uitzonderingen van het herroepingsrecht. Wanneer u immers bij ons een hulp aanvraagt, hebt u te maken met een dienst die voor u 'op maat' wordt gemaakt. Wij gaan namelijk aan de hand van uw opgegeven eisen en wensen op zoek naar een geschikte hulp. Daarnaast geeft u ons toestemming om direct voor u op zoek te gaan naar een geschikte hulp, waardoor de dienst die wij u aanbieden direct start na de aanvraag. Mocht de aangeboden huishoudelijke hulp niet aan de door u opgegeven eisen voldoen? Dan kunt u dit nog tot binnen een jaar na de aanvraag aangeven. . Dit betekent dat u een jaar lang recht hebt op een vervangende schoonmaakster wanneer de hulp niet voldoet aan de verwachtingen.Wij gaan dan kosteloos voor u op zoek naar een geschiktere hulp. Indien wij helemaal geen hulp vinden die aan de door u opgegeven wensen voldoet betaalt u uiteraard niets.
Klachtenprocedure
Klachten over de (afhandeling) van de aanvraag dienen per omgaande na het ontstaan van de klacht middels het klachtenformulier van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl te worden ingediend. Wij proberen binnen veertien dagen na ontvangst van de klacht contact op te nemen. Ook is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk om klachten te melden bij het ODR platform van de Europese Commissie wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is genomen.