Garantie en klachten

Op deze pagina geven wij informatie over onze garantie en de klachtenprocedure

Garantie

Het aanvragen van een huishoudelijke hulp valt onder de uitzonderingen van het herroepingsrecht. Wanneer u immers bij ons een hulp aanvraagt, hebt u te maken met een dienst die voor u 'op maat' wordt gemaakt. Wij gaan namelijk aan de hand van uw opgegeven eisen en wensen op zoek naar een geschikte hulp. Daarnaast geeft u ons toestemming om direct voor u op zoek te gaan naar een geschikte hulp, waardoor de dienst die wij u aanbieden direct start na de aanvraag. Mocht de aangeboden huishoudelijke hulp niet aan de door u opgegeven eisen voldoen? Dan kunt u dit nog tot binnen een jaar na de aanvraag aangeven. . Dit betekent dat u een jaar lang recht hebt op een vervangende schoonmaakster wanneer de hulp niet voldoet aan de verwachtingen.Wij gaan dan kosteloos voor u op zoek naar een geschiktere hulp. Indien wij helemaal geen hulp vinden die aan de door u opgegeven wensen voldoet betaalt u uiteraard niets.

Klachtenprocedure

Klachten over de (afhandeling) van de aanvraag dienen per omgaande na het ontstaan van de klacht middels het klachtenformulier van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl te worden ingediend. Wij proberen binnen veertien dagen na ontvangst van de klacht contact op te nemen. Ook is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk om klachten te melden bij het ODR platform van de Europese Commissie wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is genomen.

Geniet ook van het gemak van een huishoudelijke hulp in huis

Net als 15.570 andere huishoudens


  • Een huishoudelijke hulp voor € 13,50 per uur
  • Een huishoudelijke hulp met schoonmaakcertificaat
  • Eigen account met handig urenoverizcht
  • Fonds bij schade door hulp
  • Een vervangende hulp

Vaste huishoudelijke hulp

U krijgt een eigen huishoudelijke hulp die altijd bij u komt schoonmaken. U hoeft dus niet bang te zijn dat er telkens iemand anders bij u thuis komt. Een vaste huishoudelijke hulp weet na een tijdje precies hoe ze bij u in huis moet schoonmaken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat uw schoonmaakster bij u past. Dan is het onmisbaar dat u altijd dezelfde hulp in huis heeft.

Gecertificeerde huishoudelijke hulp

Onze huishoudelijke hulpen hebben een schoonmaakcertificaat. Zodra hulpen zich bij ons inschrijven, moeten ze een training volgen. Na het afronden van de training mogen ze als schoonmaakster aan de slag. Bij deze training leren onze huishoudelijke hulpen de basis van het schoonmaken. Daarnaast leren ze bijvoorbeeld hoe ze hun gewerkte uren moeten factureren.

Fonds voor schade door uw hulp

Wij bieden een uniek fonds voor schade. Het gaat hierbij om schade die is veroorzaakt door uw huishoudelijke hulp tijdens het schoonmaken. Als uw eigen verzekering de schade niet (volledig) dekt of als u eigen risico moet betalen, schakelt u ons fonds in. Bij schade kunt u bijvoorbeeld denken aan een afstandsbediening die van tafel is gestoten of een omgevallen spiegel.

Gratis nieuwe schoonmaakster

Onze insteek is dat uw huishoudelijke hulp lang bij u blijft werken. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin uw schoonmaakster eerder stopt dan verwacht. U bent bij ons verzekerd van een nieuwe hulp als uw schoonmaakster stopt. Hier betaalt u geen extra toeslag voor, deze garantie is onderdeel van ons schoonmaakabonnement. U zit dus nooit zonder hulp!