Betalingsmoment

Je kunt je bij ons inschrijven en opgeven welke eisen jij aan een huishoudelijke hulp stelt. Pas wanneer wij gegevens leveren van een hulp, vragen wij je te betalen.

Dit is het bemiddelingsbedrag en een extra bedrag voor elk opgegeven uur. Op de pagina over het bemiddelingsbedrag kun je nu alvast berekenen wat het uiteindelijke bedrag zal zijn.

Garantie

Bij ons krijg je altijd garantie. Als je hulp binnen een jaar langdurig ziek wordt, de voorkeur geeft aan een andere baan, of om andere redenen niet meer bij je kan of wil werken, gaan wij gratis voor je op zoek naar een andere hulp. Ook wanneer er geen klik is met de hulp, gaan wij kosteloos voor je op zoek naar een andere hulp. Je moet dit wel binnen vier weken, nadat je de gegevens van de eerste hulp hebt gekregen, bij ons aangeven. Binnen dit jaar hoef je het bemiddelingsbedrag dus maar één keer te betalen.

Vergoeding voor de hulp

De vergoeding voor de hulp moet je zelf betalen. Hier kun je afspraken over maken in het kennismakingsgesprek en bij het opstellen van het contract.

Schrijf je hier in voor een huishoudelijke hulp.




Vaste huishoudelijke hulp

We sturen je de gegevens van een hulp die aangeeft bij jou te willen werken. Jullie maken zelf afspraken wanneer en hoe vaak de hulp komt schoonmaken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er telkens iemand anders bij je thuis komt. Een vaste huishoudelijke hulp weet na een tijdje precies hoe ze bij jou in huis moet schoonmaken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je schoonmaakster bij je past. Dan is het onmisbaar dat je altijd dezelfde hulp in huis hebt.

Gecertificeerde huishoudelijke hulp

Onze huishoudelijke hulpen hebben een schoonmaakcertificaat. Zodra hulpen zich bij ons inschrijven, volgen ze een training. Na het afronden van de training mogen ze als schoonmaakster (m/v) aan de slag. Bij deze training leren onze huishoudelijke hulpen de basis van het schoonmaken. Daarnaast leren ze bijvoorbeeld hoe ze hun gewerkte uren moeten factureren.

Fonds voor schade door de hulp

Wij bieden een uniek fonds voor schade. Het gaat hierbij om schade die is veroorzaakt door je huishoudelijke hulp tijdens het schoonmaken. Als je eigen verzekering de schade niet (volledig) dekt of als je eigen risico moet betalen, schakel je ons fonds in. Bij schade kun je bijvoorbeeld denken aan een afstandsbediening die van tafel is gestoten of een omgevallen spiegel.

Gratis nieuwe schoonmaakster (m/v)

Onze insteek is dat de huishoudelijke hulp lang bij je blijft werken. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin jouw schoonmaakster of schoonmaker eerder stopt dan verwacht. Wij gaan dan direct op zoek naar een nieuwe hulp. Hier betaal je geen extra toeslag voor, deze garantie is onderdeel van ons schoonmaakabonnement.